Perfection – mai mult decât o simplă florărie

Idei preconcepute despre flori

Discutam deunazi cu prietenele, „a propos” de florile pentru nunta. Ele se gandeau la trandafiri, hortensii, orhidee… fite, ca doar o data faci nunta (sau cel putin prima oara trebuie sa fie special 😀 ). Cand a venit si randul meu sa-mi exprim parerea, le-am spus ca cel mai probabil voi folosi crini si/sau cale, sau chiar garoafe. Am primit niste reactii de parca as fi zis papadie si/ sau busuioc! Ce, cum sa pui pe mese „flori de mort”? Si lumanarile sa arate ca niste jerbe? Vai, oribil!

Ei bine, nu! Oribila e gandirea asta limitata, made in Romania! Oameni buni, nu scrie nicaieri, nici in denumirea stiintifica, pentru ce sau cum ar trebui folosita o FLOARE. Cuvantul in sine, floare, suna atat de frumos! Cum sa-l asociezi funebru, cu „inmormantare”  sau „mort”? Iar daca se obisnuieste folosirea anumitor flori in astfel de ocazii nefericite, este datorita pretului si disponibilitatii. Nu are nici o legatura nici parfumul, nici forma florii!

In orice caz, pe mine parerile lor m-au ambitionat. Si de aceea, la nunta mea de anul viitor, voi folosi exclusiv crini, cale, si garoafe. Pentru ca lucrez in domeniu si stiu ce buchete super-speciale si extra-deosebite pot iesi din astfel de flori, cu ajutorul manutelor pricepute ale colegelor mele. Si sunt sigura ca floricelele mele de nunta vor fi atat de frumoase, incat voi reusi sa schimb „moda”. Poate chiar si modul de gandire!

Asa ca, fetelor, aveti curaj, indrazniti, folositi-va imaginatia si fiti deschise la eventualele sugestii din partea designerului florar. Nu veti regreta!Aranjament de masa Buchet mireasa Buchet mireasa Aranjament masina Aranjament masa Buchet de mireasa Buchet mireasa Buchet mireasa Lumanare de botez Buchet nasa Buchet nasa Buchet nasa Lumanare de botez Lumanari nunta Lumanari nunta Lumanari de nunta Aranjament masa Aranjament masa Aranjament masa Lumanari nunta Buchet mireasa

Lasă un comentariu